Fannnniiiiiiii

Hej allione

Degar dag till max. '
jävligt skönt. behövdes.
Spenaderade denna härliga dag med min älskade Fanny
min gulliga söta charmiga lillla fanniiiii :D
vi har snackat och hafft kul hela dagen.
svullat oss med grönsaker och dipp. mkt gott :D
Sett film som jag verkligen kan rekomendera. Brown sugar
SEEEEEEE DEEEEENNNNN!!!
 nu sitter jag hemma framför datorn och snackar med min söta sara.
snackar om hur vi längtar skolan såå. både och faktiskt.
visst det är faktiskt skönt med sommarlov. men endå, nu skola ny start!
superhärligt.

mina ögon. heloo vakna typ. xD
sjukt seg. imorn blir det staden med Söta fanny :D
först en utsovar sömn.
sen imron kankse ja ska till frissan och checka håret, niiice :D

Vill göra en hälsning elr två :D
En till min söta Sara som åkte till Grekland idag. kmr sakna henne..
sen kommer hon hem svart som sot, och ja vit som en pannkaka
hoppas du har det bra och en fin vecka <33

Den andra till min syster och Bullz som åkte till Götet idag hoppas ni hare gött

Pusshejs /j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0