I have given up on love but I will learn to love again

Hejdär.
gårdagen bestod av fest långt ute på landet, rätt mys sådär.
tack så mkt alla, det var en härlig kväll/natt.

kom hem runt tre trorjag, rätt trött och en aning hungrig.
men men så är det. idag äre logdans som står på tur.
det ska bli kul så jag är förväntansfull. =)

nu sittter jag i min lilla soffa med datan i knät och kollar på min hund stur mitt liv . Såg nyss film. först blev det the perfect man sen blev det superhero movie och om jag gillart.. filmfilmfilm, helt underbart. känner för en dusch rätt snart ska ni veta, en lång varm dusch skulle inte sitta fel. sen fixa naglarna, men dilemmat som vanligt vilkrn färg?  det tar vi då. kankse orange,gul,blå, rlt vrf inte lite olika, elr svarta kankse?

måste bara säga att den här killen, han faller mig i smaken. de sjukt!
han är sjuk. helt insane, hej du är as snygg typ =)
ae bilden går inte ladda upp så ni får den i nästa inlägg .
hihi puss sålönge.<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0