i'm so sorry.

Ah. det är precis vad jag är... Men jah har faktiskt en duglig ursäkt.. Skolan har börjat och det har tagit lite tid att få allt i rutin igen, men nu börjar de kännas asbra igen, skolan ser man fram emot och aah. det känns bra helt enkelt. Idag hade vi våran första riktiga stilochtrend lektion där vi först hade rätt mkt teroetiskt om hud och hår och så vidare.. Sedan fick andra gruppen tvätta håret och styla oss. och ja blev riktigt nöjd. elr ja hade ju halva håret i handen som va lockigt så de blev ett bra resultat i slutändan . =)

Idag fyllde även en vill liten filur vid namnet Cecilia år. grattis på dig knasboll.=)
 har precis gjort mina naglar som fick bli aprikosa  med turkosa dekorationer, något måste man ju hitta på till dom små fyrkanter man har till naglar. Men de har blivigt bättre, har varit orörda i en hel vecka nu. otroligt elr hur?!

Efter skolan åktes det med cykel hem till mormor där det serverades mat till mig sendan hjälpte jag henne att sätta blommor på morfars gravsten, elr inte på men aah ni fattr i jorden nedanför =D 
Sen ringde mamma med den bästa nyheten. Jag ska checka löshåret på måndag, jag bara längtar så, sjukt mkt. vill bara att tiden ska rinna iväg just nu, haha väntat på detta sen jag vet inte när.

 aah som sagt har ju känt som att bloggen har blivigt en veckoblogg, men ja uppdaterar ju inte bara för att folk ska ha något att läsa om utan det här är lite som mitt klassblock  fast i bokstäver. Klutterplanka lixom, ja skriver om allt ja känner för.  från himmel och jord.  Men nu hörs vi imorn och hoppas ja har något rooligt att komma med =)

XOXO/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0