I'm.gonna.love.you.more.than.anyone.

Heej everyone.
Skitpissig uppdatering, men jag har verkligen haft fullt ut. från början till slut. Igår började det med att jag och min syster anlädde till Fanny, där det var i full gång med förberedelserna till Logdansen som skulle hållas under kvällen/natten. Och för er som inte vet vad en logdans är så ska jag förklara det, Det är när man har fest typ i en lada offta ute på landet.. inte så specielt kompliserat att förklara, men det är endå rätt många som inte vet vad det är. fast det kan jag förstå. Men vidare, sen snacka typ jag emelie och fanny ett bra tag. sen käkade vi tacos, min syster som vanligt. ska käka super mkt. haha. sen vart det att göra i ordning sig och fixa lite si och sådär. sen gick vi ut till ladan där gick vi upp för trappan och kände verkligen att man nästan fick allas blickar på sig. 40 personer, inte dåligt. men endå lite pinsamt. i sånnadära lägen blir man lätt lite blyg. haha! sen var det att hälsa lite på mor och far och deras sälskap.  sen vart det lite farande fram och tillbaka från ladan huset och promenader med gosa. (fannyshund) det regnade ute och kännde att håret blev lockigare och lockigare, usch! menmen, sen vart de ju att hälsa på tobbe oxå såklart. men kunde inte snacka så mkt eftersom han jobbade, men visst han han med att skämma ut mig, jovisst vetu. ajsing bajsing. inte  en gång utan två. haha! men som sagt ja överlever. brukar ju göra de iallafall.  Men mste bara ge uffe ( papppas kompis ) en medalj för dansen igår. du är ju one of a kind. Sen hade vi ju en rolig snuppe där oxå, Rogga tyckte de vell va lite lamt så han bjöd ju på sin egna lilla show där. låg på golvet, kröp på allla fyra, sjöng och aah allmänt skitkul.  så det var en rolig kväll som slutade med att jag och syster sov hos Fanniiii, mkt mys.! härlig avslut på sommarlovet,

Känner att det ska bli skönt med skola nu, men endå inte såklart. men skönt att få alla sina rutiner på plats och ny skola nytt folk, jag känner ju bara igen två st i min klass så de ska bli kul. fick nyligen reda på att stil och trend ska dela upp en klass så vi blir en a klass och en b klass. elva tjejjor i min klass hur ska de fungera. haha joråh, får ju ifl Malin i min klass så det kommer bli bra. i hope.  nu vill jag få reda på hur vårat schema ska se ut, så nyfiken. haha som vanligt.

ikväll spenderar jag min tis åt emelie och fanny, mys till film i guess de blir. sköntsisådär =D 
Men hörre ni vi hörs senare då, lovar att de blir ett inlägg ikväll.
XOXO/J.


Kommentarer
Postat av: Malin

Fast att ni är uppdelade i A och B går ni ändå i samma klass, bara att ni har olika mentorer och uppdelad datakunskap :) Så har iaf vi och 3orna :)

2009-08-17 @ 23:10:05
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0