Jag vet inte äns vad det är för dag.

haha vad är det egentligen för dag idag ? 
Jag är helt sne på allt tycker jag.
Det finns bara en sak jag tänker på, det är mitt hår just nu..
intressant anteckna om ni vill haha!
Jag vill bli brunett nuu!
behöver en förändring. 
känner mig så tråkig och aldrig bli någonting bra..
helst av allt skulle jag vilja åka väg ett tag och komma hem oh börja på noll igen. 
läste om Therese johansson rojo nyss i tidningen och på internet. hur fan kan man göra något sådant. Det är helt sjukt. Döda en helt oskyldig människa. visst en kyss, men begära att en person ska döda henne för det. då måste ju någonting vara fel.  ta ut henne i skogen på en fest sen slå henne i huvudet med en trädgren sedan hoppa över henne och ta stryptag? Fyfan rent ut sagt! Undra hur dåligt hennes kompisar måste ha mått när det var dom som undra vart hon tog vägen och gick och leta och hittar henne död i skogen och det är försent. hon är redan död.

Hur fan kan man bli så svartsjuk så man får en person att döda personen man var otrogen med för att visa sin kärlek.. Det finns saker man aldrig kommer på svar på och jag tror att detta är en av frågorna. sånt här gör mig så förbannat arg och ah ja vet inte vad jag ska säga.  helt absurt. dom personerna är ju inte klara innanför pannbenet.
blir ledsen,irriterad arg, ae jag fattar inte.sjukt.
vad tycker ni om det här?

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad. komihågdet!

aah tyvärr blev detta inlägget väldigt känslosamt elr aah, niförstår. 
men jag ska ta mig i kragen och komma på något till ikväll att snacka om
Hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0