morsning

Tjenixen på er.
Min kväll vart välsdigt uppfylld nu på kvällen. drog till erika vid halv nio kankse klocka va? no idea! Sen kom jag till henne fixa lite sen drog vi in till stan för att hon med B-friend skulle käka på Poseidon (stavning)? aah iallafall.. efter käket  var planen den att åka ut till åby elr nått ja kmr inte ihåg ;D på fest men det fick bli en annan gpng.. Så efter det tog vi spånkan till klocket där Ante bor. satte os kolla film.. Horror!..... sånt jag inte tkr om typ. Men ahja. Det va vell typ .
 ''I know what you did last summer'' elr nått hette den.. läskigast ? Slutet elr va sägeru Eijka?
Juste lova ju att länka henne blogg. www.ejklin.blogg.se sådär gott folk check it out.
Dagen slutadte mysigt och var mysig. fast slutet av kvällen var vell rätt nice tkr jag. Erika har ingen hemma nyckel med sig och de är ingen hemma. klockan är kvart i ett på kvällen nu ni som inte fattar =) sen hon får inte tag på bror sin som är den enda som är hemma resten av familjen befinner sig i viken. så ah han åkte från blacka för att öppna till erika. kallar jag rätt schyst brosha.. mitt äpple skulle bah säga. ahha sov ute. elr nått.

ajjah. om man sumerar kvälen får den en klar 6 inte dålig de inte fö en spontan kväll som denna.
Sov gott för det kommer jag göra.
/Jossankossan

Kommentarer
Postat av: erika

haha bästa erika. bästa vi ;)

2009-08-02 @ 14:27:25
URL: http://ejklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0