Television.

här sitter jag och kollar på el television.
Grann nonting. haha vilket skämt.
grannar som bråkar. vuxna människor bråkar om något  vatten.
haha, jag bara garvar. de är kul verkligen. trakaserar varandra.
sex trakaserier tillomed. haha. de är ju bara larvigt :P

Här sitter jag och snackar med kompisar och får reda på att det blir grillning imorn. riktigt mys och kankse ett litet mysigt avslut på sommarlovet, med mina bästa. =)  jag vet inte vad jag ska ha på mig,, serious. elr nått (stavning) haha  kör bara! Jag har målat mina LÅNGA naglar rosa nu. haha gulligt. ser ut som ja vene vad egentligen. men rosa är gulligt.! hihi.

Snart måste ja ju ställa tillbaka dygnet som det ska vara.. pissetråkigt.
jag vill ha sommarlov, det är det mitt hjärta slår för. sommarlov. haha. typ!
haha nä men de skönt, bara finnas leva och göra vad man vill.
sköööönt rent ut sagt.


nu ska jag fixa lite göra i ordning mig för ikväll.  är rätt seg sådär.
så aah vi hörs imorn. så hare bra
Pussen och hejsen /J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0