Torsdag morgon

Tjaa alla pigga och glada.
Jag har verkligen hafft fullt upp med skolan och aah massa.
klassen vart mkt bra tycker jag. trvliga tjejer. och det kommer bli roligt!
Igår hade vi en tävling där vi skulle göra frisyrer efter årstider och sådär 
så då vann vi, jag och min gupp. micke bra jobbat!. 
vi gjorde en frisyr som visade midsommar. och vi alla vart jäkligt nöjda!
kommer nog bild imorn, har inte fått dom ännu. 

Idag: ska vi få träffa Frisör 2:orna och  St 3:orna  där dom ska göra
Frisyrer på oss vilket ska bli spännande, typ hej hälften av mitt hår är avtagbart. 
Sen ska vi få ansiktsbehandlingar och manikyr, hih. spännande. elr vadå ?

hörs senare  /j.


Kommentarer
Postat av: ceciliu

hahah ja.. baby we can do it we can do it all night, you remember? ;D

2009-08-25 @ 20:14:35
URL: http://ceciliu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0