tralala

heej på er.
det har blivigt en väldigt dålig uppdatering från min sida.
Men nu kommer lite bara ;D hihi.
gårdagen spenderades ju med min BÄÄSTA Faniiiii♥
vi drog och kollade på ÖEB cupen och tjejerna vann ju!
sjukt bra spelat där i slutet av smedby! grattiz.
 senare bar det iväg till utebion, vilket var både roligt och tråkigt.
Filmen va sådär men träffade min blivande klassmate, Malin.
Härligt härligt!
filmen handlade typ om en klass varav läraren hade undervisning
om hur Hitler fick med sig så många..den var på tyska vilket var
 jobbigt med deras språk BLÄÄÄ xD

nu ska jag iväg och handla med min kära mor och far.. va lite social.

och nu har jag på mig detta :D





 skarpt! ;D


 ses senare :Dn puuuuuusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0