AjjAjjAjj

aah haha fyfan vad klantig jag är.
Slant med saxen så jag har ''klippt'' mig själv i fingret..
Ajj ajjajj. ajja jag är Rocky!
yeah.. bäst som vanligt haha not.

Sitter och lyssnar på skön musik.
Jossan musik. Typisk jossan musik.
de vill säga..
Oasis
Bob Dylan
Pink Floyd
Backyard babies
Chubby Checker
Aaah vad ska man säga. De är sån musik som jag hellst lyssnar på.
anyway.. hade lite jossan moment där.

Idag va de värsta film dagen!
tror de blev typ 4 filmer idag.. och den bästa får bli Fast and Furious
Assså hur snygg kan en kille bli?
Paul Walker.

Det kallas Snygging!
Han faller mig verkligen i smaken..

Aja imorn fyller min mormor år. så ska dit och gratta henne och träffa min älskamanda!<3
Ses och hörs mer imron kankse det tillochmed kmr en Outfit, who knows om ja äns pallar sånt xD
XOXO Jo1

Kommentarer
Postat av: fanny

han är äckligt snygg ;O

2009-07-23 @ 11:54:26
URL: http://fannuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0