Gokväller.

Tja på er.
Vad är det för fel på vädret nu igen?
Det var ju så fint. varför kan det inte hålla i sig?
tkr det är illa. riktigt illa.

Drog ner på stan idag och fick med mig ett par skor hem
älskar skor älskar skor. sa ja det ? JAG ÄLSKAR SKOOR!
haha. nevars nu sitter jag här framför skärmen och dricker PUCKO!
Det är så farligt gott. det är sjukt!

Idagens fick det bli..
halloröda shorts.
Hard rock cafe tisha
stentvättad jeans skjorta med nitar
converse
och hen hel del armband.
lite halft somrigt men endå rätt skönt

Träffade även söta sara på stan. och säger bara en sak älskar verkligen din tattoo!
Den är sjukt snygg. ifs man måste ju matcha sin image elr va sägeru?
imorn måste jag iväg oh köpa cd skivor så jag kan bränna över alla filmer..
blir ju enhel del nedladdningar nu näre är dåligt väder.. haha
Film kan vart bland det bästa som uppfunnis.. sjukt rätt.
undrar bara hur den där Brüno är. hört den ska vara bra!

En film jag däremot  är desperat efter är ju Hannah Montana The movie..
går ju knappt oh få tag i med bra kvalitet.. vill ju nt direkt köra kvantitet lixom.

Såg även 17 Agian häromdagen .. riktigt bra faktiskt. och killen..
Dude.. ÖGONORGASM! Ödet är sjukt hur snyg en kille kan vara.
Döör.  aah men jo.. blir vell en kopp te snart antar jag. riktigt sugen.
Här kmr en bild på snyggingen... titta oh njut!




Kommentarer
Postat av: ssara

haha duuuuuu är snygg! blev så glad när ni kom o hälsade på :D:D bästa <3

2009-07-26 @ 23:11:12
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0