I'mflyinguptothesky

Ae det kan inte vara sant? jag har sett det sötaste i hela mitt liv.
pappa var och jobbade hos några kompisar sen ringde han och
sa att jag skulle gå ut för han va tvungen att visa mig en sak.
och det var banneme värt det. helt klart.
då hade dom köpt hund. ae såg ut som ett gosedjur. sjukt!
det var en liten hundvalt med helt lén och go päls.







Sjukt.. det ända jag kan säga. Fyfaaan va sööt!


Sem hade vi även besök av stina och alice häromdagen
Gud va stor hon har blivigt sist jag såg henne var hon 0,5 år









Avslutar med en bild på min outfit för några helger sen
linne
shorts
adidas tröja
klackar


Kommentarer
Postat av: fannuut

sötaste hunden , dölliiii :)

och så snygg du är hjärtat :)<3

2009-07-30 @ 22:42:36
URL: http://fannuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0