Lördag Lördag Lördag

Vaknade vid 12 slaget idag.. fast godkänt eftersom jag gick oh la mig vid 4-5.
Gårdagen med Fanny va rolig glömde berätta att vi drog hem till henne och tog en Powerwalk med Gosa. Riktigt skönt faktiskt, sen vare bah hoppa i polen och simma 0.5 km. nästa gång satsar jag nog på en kilometer.

Later på kvällen fixade ja lite crazy frisyer på henne, de fick bli en inbakad fläta runt hela skallen?! men aah kmr bilder.. och sen gjorde ja en rosett av håret. men som sagt bilder kmr.

Idag är jag sjukt seg skulle verkligen vilja åka oh ta ett dopp i en iskall sjö nu.. så man vaknar..
Jag va ju på stan med Fanny typ igårelr i förgår elr nått då köpte ja en ny jacka..
sådär lite välbehövligt. faktiskt. :)
den är typ mintgrön super snygg (y) lägger nog in bild imorn =D

nu ska jag ta mig i kragen och hoppa in i duschen.
Hörs vell senare.
Kamelen Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0