Melikehattar.Punkt.

Shalom gluttare
kan dagen bli bättre?!
Hur har eran dag vart ?

Min dag har vart helt underbar.
kom till sara runt sju och skulle hjälpa henne göra det lite mysigt till hene och hennes kille Ali.
Så kom idén upp att bätta snyggt sätta upp himmelsäng tänka ljus och  så åkte vi ut på färd efter blommor.. haha. vet inte om jag ska skratta elr gråta. vi tog blommor från andrras tomt xD Fy sara! haha för rolig är du.
sen tog vi rosenbladen och slängde fint över sängen oh guh vet va ;D Romantiskt!
ni skulle bara veta. haha! Men det bli kul för henne. verkligen!
Men som sagt bilder kmr imorn..
 
nu sitter jag här med datan i knät och motilen i högta hugg.
snackar med folket lite om den 21 augusti.
då tror jag det står Linköping i schemat.
Tobbe ska ju spela och det kan man vell inte missa?
would not think so ha ..
och glömm inte va du lovat ? på scen ska du tillgägna låten till mig ;o
www.myspace.com/faroutswe  säger bara kan det bli bätte?

nu ska jag ta min kopp te och se på tv hörs imorn
Pussssaar

En kompis hund elr nått.  sjukt gullig ? MMMMMmmmm



Detta väcker minnen. ni skulle bara veta ..

Med  detta avslutar ja kvälles inlägg. pussen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0