Utebio?

Aah då vare äntligen dags att komma ut lite.
Drog dit med Jessica. Träffade fan halva norrköping där.minst.
Hela min förra klass, Erika and the Crew massa .helt enkelt.
Aah kollade nog inte en minut på hela filmen. SÄMST.
Så Jag och Jessica begav oss på en promenad hemmåt.
Men vart att stanna till vid nott höghus där några friends dropted out.
Ja man sa vell typ hej. sen godbye. rätt så intressant xD
sen kom Madre och hämta oss sen drog vi hem. det var vell min kväll.
I korta drag somsagt.

Morgondagen.. inga planer faktiskt. tar det som de kmr.
börjar bli bra på det nu faktiskt =)

Var hundvakt på min B-Day
TUDOR


Kommentarer
Postat av: sara

nog om dig baby! vems hund? :D

2009-07-27 @ 17:24:29
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0