Baby we can do it, we can do it all night.

aah Back in igendå.
känner att jag har blivigt riktigt Duktig på att blogga nu. hi.ha
aah va oh kolla på Dagsbergs match mot ? Mjölby typ

Aah, ja funderar ju jävligt starkt på att färga brunt igen..
elr typ mörkare rödbrunt ae ja vet inte men något...
brunt iallafall. pallar nt blond. hatar mig i blont. HATAR!

Utomlands på Sommarlovet? ja vet inte vad ja tkr,,
kul oh shoppa. men aah ja vene.
jag kanks ekanks einte vill. jag vet inte har ingen aning...
Men vi får vell se..

Jag tkr att Sara vi måste ses SNART verkligen innom en snar framtid.!
SNAAART  saknar din glädje  din snyggis!




Saknar min bränna där under pingsten...



Kommentarer
Postat av: ssara

utomlands? vart? :O :D



BRRRRRUUUUNA DUUUU :O



aaaaa verkligen måste vi ses snart, next week?:D <3

2009-06-25 @ 00:04:22
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0