Guys

hejsan där igen typ tjolahoppsansa.
klockan har passerat sju och ja har slappat loss hela dagen.
Känner mig rätt äklig just nu fet som en kossa...
tror det blir att dra ut på en spring/gång tur idag lite senare.
För vädret är för fint nu tkr jag. Men något måste jag göra.
måste börja tänka på va jag stoppar i mig nu för annars
kommer jag bli som en balong innom en kort framtid. Usch de tkr jag nt om.

anyway. tänkte lägga in några bilder på det jag har köppte i sthlm i fredas.


Min skjorta från bikbok som jag värkligen älksar.
passar nästan till allt och det kommer få bli en tröja/jacka. funkar till båda


Mina rosa shorts LOVE
Linnet LOVE kommer bli sommarens beatch linne helt klart!
Halsbandet LOVE verklige, helt klart mitt snyggaste halsband än så länge!


Ah det var vell det sen köppte jag lite bikinisar oh sen lite småsaker.
Och kvällen tillbringar jag vell med komisar sen tror jag att jag sover hos Grandmah
Long time ago. älskar oh va hos henne. big love.

ps. mama det är bara att du ger med dig anars gör jag det ändå, Brunett ska jag bli SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0