hårfärg?

ännu en solig dag i norrköping. mkt omtyckt. men kan det bli för varmt?
Jag vet inte riktigt men det jag vet är att jag tycker om solen sjukt mycket.

I Fredags den 26 Juni fick vi ju reda på att POP KUNGEN Michael Jackson..
va DÖD jag kna inte fatta det.. med sin stora comeback oh allt.. vrf just han.. KUNGEN?
Kan knappt smälta det. hans musik hans dans hans upprädandet allt var perfekt. så ska han dö?
ae. fyfan.. RIP The king of POP thats it. god bless you and your music michael.

iallafall fredagen började med att va på tågstationen kl tio över 7.. typ död?
iallafall åkte med tåget till la daddy i Stockholm. jävligt rätt.!
Shopping dag ala jossan blev det ju. vilket jag tycker passade in.
köppte vell inte så mkt men nödvändiga saker tkr jag.
visar bilder på det senare när kameran är laddad.

sen längtar jag som fan på att få se saras tattuering, längtar!!!

Igår typ ? Lördas så åkte jag och erika med Jesper till Lillsjön oh bada kl 6 ?
DYNG sköönt! drog ju lianen ner i vattnet oh aah jävligt nice,

Sen på kvälllen funderade jag verkligen på att bli brunett och va tkr ni ?

Vill ha nåhon förändring och btw, där är ett av köpen på bilden LINNET. ME LOVE!

 ska jag bli brunett igen elr inte?
i augusti sätts ju löshåret i så måste ha betsämt mig då.
vi får la se. tror de blir åt de mörka håller ifl.
keep it cool randod. naah ni är bäst. pussen♥

Kommentarer
Postat av: ssara

va blond, sen precis innan du ska sätta i, färga browni :D

2009-06-28 @ 19:33:37
URL: http://sssara.devote.se
Postat av: linnéaa

har du blivit brunett igen gumman ? =)

fin bild !

2009-07-22 @ 23:45:21
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0