I'm Back In

Back in everyone.
har vart hos mormor över natten mkt skönt. sen vaknade jag runt 9 tiden av att mormor kom in ed frukost på sängen, älskar dig verkligen lovliegrandmah.<3 Sen kunde jag inte dra hem för att ingen va hemma och jag hade ingen nyckel så jag fick stanna kvar hos mormor tills underbra Matilda ringde och vi träffades. satt ute i solen och väntade på mamma att hon skulle komma och öppna. sen drog vi in och snackade lite. lockade hennes hår och myste lite lätt med bruttan.<3
du är så underar gumman<3

saknar dig sjukt mkt. längtar tills vi ses igen. verkligen. my heart is where ever you are, honybunch.♥

Dagens.
Blir att träffa min älsklings tjej Jessica ofc! vi får la se vad som händer. jävligt vacker väder eru ju idag igen så ute tänkter vi va annars jävlar drar ja ut henne trycker ner henne i enbarnvagnt med ett parasoll över så går vi runt. + hon kan få en napp på köpet.<3 haha
Men hörreni jag ska fortsätta äta upp min kära lunch som består av sallad gurka och tomaster.min älskade nya diet.
XOXO Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0