boring sundaysssssssssssssss....

tjenatjena.
det var några dagar sen.
 men har inte haft varket tid eller ork att sätta min ner oh skriva.
har vart lite tom i bollen denna helg.
nu sitter jag i mitt rum - i soffan- med datan i knät.
rummet är släckt och det är lite smått kallt.
har suttigt och laddat ner typ 20 filmer idag. är på ett jätte film humör.
Men så tog jag en liten paus och kolla på lite kläder..
då fann jag denna skönhet som ja gärna skulle vilja skicka efter.
tar en funderare på den, väntar ju fortfarande på min andra skönhet.
vill ha den nu, nu nu nu nu.NUUUUU  haha!
klädgalen :)

aja här kommer tröjan tar en funderare på...

så sjuukt snygg. och bara 500 kr  vem vet den kankse kommer hem.funderar.


nu ska jag fortsätta se film oh typ slappa.
senare idag nörjar ju paradise hotell oxå.
och så får vi ju inte glömma top model.
vem är din favorit ?


Latterooo homies


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allisoooon :D

2009-11-18 @ 21:37:51
Postat av: Anonym

Allisoooon :D

2009-11-18 @ 21:38:26
Postat av: ida

fy vad snygg!!:)

2009-11-23 @ 16:23:54
URL: http://carlsoniida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0