Katerineholm

Hej guys
dålig uppdatering men det har vart full rulle väldigt länge just nu..
vi har haft modevisning, öppethus, inlämningsuppgifter,prov, modevisninng i katerinehol. osv.. Men nu måste ja rycka upp mig, ta tid till saker, som tillexempel skriva här. häromdagen gjorde jag naglarna, och jag vart nöjd! känns lite ovant bara, haha! kanske inte så konstigt xD

vad tycker ni om nagelförlägningar?
- jag tycker det är skitsnyggt! fräscht och den perfekta lösningen för dig som biter på naglarnaa, precis som jag. Och jag har faktidkt inte rört mina naglar på 5 dagar, typ jag är as stolt ;) Ska bara få en ide på oh göra naglarna lite roligare men endå inte förstöra dom :) funderar på en blomma elr nått på en / två naglar. vad trorni?

Igår bar det av tidigt som satan på en lördag till vrinnevi vid 8 tiden där vi blev fixade osv. sen drog vi mot Katerineholm där modevisningen skulle vara. och det var velll rätt kul i bilen endå, åkte ju med Kjelle, Tjejnare killen haha! (det där fattar vell bara johanna, men endå) efter ett evigt åkande runt om i katerineholm med letande efter MC.donald. så kom vi fram till rätt skola rätt stor tycktre jag. men en B catwalk. haha! men den fick ju duga. xd sen ett evigt väntade en massa genrep, ohsåh var dags. publiken var på vilket var skiktkul mot visningarna vi hade härhemma.. det var skitkul. sen var det bara att sätta sig i bilen oh åka hemmåt, oh vi var vell hemma vid halv tio tio tiden... och en oerhört tack till kjell som skjussa oss vart  vi ville. en rolig och lyckad modevisning tycker jag. Men nu är det över och fler gånger blir det så jag åter kommer med just ämnet modevisning, nu säger vi hejdå till det och även spicegirls.   
                         

 


Kommentarer
Postat av: johanna

vad då hejdå??

trodde vi va spice girls nu :(

2009-11-29 @ 16:52:58
Postat av: sara

namen jossisen äntligen kanske du slutar bita på dina naglar föralltid :D:D

2009-12-01 @ 15:23:43
URL: http://ssaraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0