tristalördag.

Helooo, dudes.
hur äre med er då ? va ju ett par dagar sen.
Men mig är det sjukt bra. tycker jag nog.
jag är lite seg sådär. men endå mår ja bra!
denna lördag spenderades hos mormor med lunch
och sedan bar det hemåt där mitt rum var städat, ty madre.
senare checka ja på min framtida tröja som ja ska skicka efter imorn
Den är typ underbar... ni kommer få se ja lovar ;)

nu sitter jag här med min underbara musik. som lixom glänser
sitter och funderar på om ja ska göra om lite här elr om ja ska byta.
Jag vet inte riktigt va jag tkr. hur ja vill ha det elr aa. ingentiing lixom.

Men anyway nott blir de ju ifl. just nu är den tråkig. typ ;P
seya l8terrrroooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0