24/7 non stop

Jaani, natten har jag tillbringat i Ljunga hos den bästa Fanny
Och med henne fick jag två hundar på köpet. B1 och B2
haha! ae ¨dom heter ju Gosa och Irma, dom lesbiska hundarna.
bästa! dom är allt man kan tänka sig, gosiga,galna,lugna,söta. etc.

Gårdagen: började med att jag vart upphämtad av Sara då, åkte till
Arbis, men det blev inget för modellerna idag utan vi fick åka hem igen.
så då blev jag hämtad av käraste grandmother♥

Min bror hämtade upp mig vid ica efter att jag hade köpt godis till .
mig och Fanny sedan skjussa han ut mig till ljungabyn, förvånandsvärt.
kom ut till Fanny snacka lite och myste med film, gjorde mat och så vidare.

Idag: vaknade vi upp med en katt och en hund i sängen, haha!
och lilla Irma på golvet. gick oh käkade frukost och såg lite tv.
sen gjorde jag iordning mig och åkte hem..

nu föröker ja få tag på den där besservissen Linda.

aah, inte så intressant inlägg men aah, det va det jag gjorde igår.
inget att sätta under bordet direkt men aah.

Jag vill ha sommar nuuu! non som håller med om det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0