bananaskids

Hola mis amigos.
ae gud saknar faktiskt Enpañol ganska mkt.
Men de kommer kankse nästa år vem vet.

schol nuråh, hahaha, ba hände den där dagen ?
jag garva så jag nästan fick magsår..
mina tgvå vänner vitlök och rödlök höll ju oxå på oh dö..
min bananskids flög ju igenom korridoren på golvet..
aah den gled. tyckte faktiskt synd om den..

ae fiesta med la mig står på kimstadsbornas lista högst upp.
Btw  dom har nog glömt att stretcha i några år typ 70 ?
bild 1 rödlök                 bild 2 Vitlök            bild 3 Morot?


Senare på kvällen blev det fashion week träffa bästa sara som sedan
skjussa hem mig, haa :D<333



Torsdagen då  haha stackare bella.. nae då de va underbart kul :d
Våran lilla pingla prövade ju på att bli ''neger'' idag pga av att i vårat
projektarbete så har vi år tionden och vi fick 90 talet och bellut ska vara
Mel B 

mel-brown.jpg

jaa nivet leopardbruden :)
resultatet :

och här är du dne nya leopard bruden, dock ser hon inte licka brun ut
som hon blev. ahhaha
 men de blev rätt bra endå :)

jaa, imorn dör jag, så känns det just nu, mi hjärna håller på att ployya ut ur
öronen, wierdoo. haha, men nu ska jag sussa hörs om några timmar puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0