CRRAAAZIIIERR

Heej bloggen!
vart ska jag börja..?
denna vecka asså, så undrbar
i Onsdags hade jag nog min livs roligaste skoldan.
dagen bestog av sjukaste garvet hela dagen
och vi ska inte prata om datakunskapen, tabbbbbaaar..
ae okej, på vägen till datakunskapen.. den va ju ifs värst
Jag kan ju kankse ha underhållt några men aah de vare
tomefan värt!! Guuud vad jag garva, stackars mina kompisar
era öron ;o förlåt...
men aah  ja garvade åt jag vet inte vad, sen gick jag as garvande
genom korridoren, ska sätta mig på bänken och faller pladast på..
golvet och fortsätter garava så tårarna bara yr, haha!
 
ae ni är för bäst<3

Men en sak är ju fyhelvete typ... Johanna tvinga mig va med på
klassfotot... haha  ja har sköämt ut mig ser ut som ett helvetee.
haha men men. låt alla andra få ett skratta ni oxå :D

nu har de vart studie dag, tackar för den!
och gissa vad jag har gjort..
Först har jag färgat håret på min kära mormor, svarta slingor.
sen så nu är jag kolsvart om fingrarna, HAHA!
och för en halvtimma-timma sen åkte padre och jag oh köpte ny dator.
min big amore padre. haha

så grattis mitt första inlägg på den nya datorn awsome


nu fortsätter idol so se you LATEROOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0