crying her selfe to sleep

precis så som jag känner just nu.. en hemsk dag.
Men känslan att bara få släppa allt och låta tårarna rinna
är nog den skönaste känslar som finns just nu. fri.
det känns som jag släpper allt och bara är fri för några
sekunder. Jag vill att det ska vara förevigt, men det går över
snabbare än väntat. då går det över till en besvikelse och senare
till Verkligheten.. ännu större besvikelse...

Du är den enda som får mig att ta åt mig, av dina komentarer..
fattar inte, du är inte äns värd det. vill bara strunta i dig och gå iväg.
Men jag kan inte, varför? vart är felet?

Hatar att vara två, en oendlig jämförelse, som inte går att mäta sig med.
och, du är vinnaren, jag har förstått det nu... jag ska vända och gå tillbaka.

Jag vill bara vara och och trivas i min omgivning, det gör jag inte med dig.

Kommentarer
Postat av: keep it up

Ibland känns allting skit men det blir bättre. Vet inte vem du jämför dig med men du är bra som DU är. Ibland gör man misstag, ibland blir man bortvald och ibland känner man sig nere. Men kom ihåg, DU ska vara huvudrollen i DITT liv.

2009-10-09 @ 22:04:30
Postat av: fanny

gå inte ner dig , du är stark , du klarar det här.

för du bra precis som du är , ingen ska få trycka ner dig, för du är du och det älskar jag med dig.

du förkänar det allra bästa. vad som än händer finns jag här och det vet du. bästa <3333

2009-10-10 @ 13:12:55
URL: http://fannuut.blogg.se/
Postat av: LindaKarlsson

bebis, vet inte vem det handlar om. Men en sak vet jag du är så jävla stark! det vet både du o jag, vi ska hålla ihop, finns för dig <333 o jag älskar dig vill inte se dig nere. du ska vara på topp. come on girl. you can do it ;) <33333

2009-10-11 @ 22:44:58
Postat av: milla

du vet vad jag sa josssa.

du är för bra för det där. och det kommer bli bra<3

2009-10-13 @ 19:37:24
URL: http://www.camilll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0