God eftermiddag kväll ? xd

hejpåer awsomes ? haha !
jaa ni, vad händer ?
för min del är det rätt boring just nu xD
alla är på fest och ja och linda tar det as lungt
och finderar på att se OC hela natten, vilket e sant!


Just nu är det Black velvet och jag + non linda..
vet inte äns vem det är .. hon är typ konstig ?
 kinstig brud det där, cheat blir rädd.

blir ju lite mys käk sedan, gulligt. älskar mat ;o
HAHAHA jaa så sant. elr typ en hel bunt osant. :P

fan va ironisk jag är idag... förlåt!
 hörs senare vill vara lite trevlig mot den konstiga främlingen..
LATEROOOO

Kommentarer
Postat av: fanny

jag saknar dig huuuunnn <3

2009-10-03 @ 16:44:04
URL: http://fannuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0