Godmorgon bloggen

jaa, somsagt. godmorgon.
Klockan är tjugo över sju och jag är trött. hihi
aah, men börjar ju inte förns tjugo i nio. så det är sofft.
sitter och lyssna på phantom planet - california. så mycket
OOOOOOOO.CCCCCCCC.♥det gillar vi galet mycket:)

sitter även och funderar på vad jag ska ha på mig.....
samma visa varje morgon, sjukt jobbigt,stressande.
vill ha nytt i garderoben nuuu,tack!
typ som.. hur ska ja ha håret, pannband, mössa?
tights, jeans, vilka skor? koffta tisha osv..
HATART!

behöver ny insperation. och nya kläder.

idag ska jag vara med linda, plutt <3
 sjukaste bästaste :)


Men nu måste ja ta tag i min garderob, jag kan ju inte gå naken..
det skulle nog bli kallt... ''/

Jag lovar att ni ska få mera outfit biler när jag har fått tillbaka min
laddare till kameran för den är somsagt död. så det går inte så bra.
Ska nog hämta den idagens :D

Puuuuussssaaar härs lateroooo on the day lixooom

I was try'n to fly but I couldn't find wings


så ni får en summerpicture so far :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin ringborg

snygg brud!

2009-10-12 @ 23:58:32
URL: http://elinringborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0