Jälla.jobbig,daaaaag...

aah hej på er.
sjukaste dagen.. xd

dagen började med att jag anlände på VP
påtok förtidigt, typ 40 minuer innan vi blrjade men.
aah så kan det va ibland. rätt sofft endå. hihi!
så vart det att jag blev avsminkad sen träffade vi
frisör treorna, bestämde kläddsel osvsmink  and more.
vilka vi skulle imitera på visningen, och ja ska ''försöka''
vara Gary(spicegirls). haha spraya håret rött. grantoo ;p

sen aah, jag ska ha läderkläder på mig. haha pooorrrrr!

anyway. sen var lunch och sedan idrott.

Jaaaa, lika som bär ? hahahhaha ! vänta ni ska få se :P


idag åke min två veckors gamla data in på lagning... buhuuuu!
saknar den........ min gisipluttiga data :D haha!
aah jo fick ju låna denna fucktup datan.. seg som satan...
aah idag får ni en dagens, elr gårdagens. ;P


bra skärpa bra skärpa, men den duger.bräää. haha se you T- morrow.
Slagg time night fellows

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din skjorta skit snygg :)!?

2009-10-15 @ 23:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0