Jamie,Jamie,Jamie.. T

Morsning korsning.
nu är klockan ungefär tjugö över 12
och ja har vart vaken ett antal timmar
har nog knarkat film igen. aah så är det.
Men vad ska man göra, bästa som finns typ
Älskar ju film :D det är ju bra påsättohvis

Nu har ja snackat med Lindut, den där knasen
och hon kommer vell hit om ettt tag den där saken
aah, va ska hon ovh jag göra då?
Jag vet faktiskt inte riktigt, nott hittar vi vell på.

Förövrigt är det sjukt kallt, mina fingrar är isbitar?
så ska de ju inte vara ... varför. ge mig värme nu.
typ... Thiland.. elr ifs det kommer ju i mars sen. Soooft!
plus då följer ju bästa Fanny,Erika med. bäzsdta...=)
SOOOOLLLLA, ska bli pepparkaka.:D


Oerhört soet bild, nae , men aah bjuder på't.

och en oerhört söt bild på Linda, de va on gång ute in the woods


Kommentarer
Postat av: sara

ååååååååå så jävla avis är jag på thai! :D

2009-10-11 @ 15:31:15
URL: http://sssara.devote.se
Postat av: Anonym

oh vart har du köpt dina glasögon? dom är grymma ^

2009-10-14 @ 21:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0