Kungfufighting..

Kungfufighting har jag i huvudet just nu... wonder why ?
aah. kom precis hem från basketen med Johannisen =)
bästa basketen. älskar basketen. plus action= de va bråk idag.
rätt kul faktiskt, händer ju inte så offta  =)

Aah, idag fick vi ta våra första kunder... elr ah..?
särbarn från ektorp kom. haha, sweet. =)
sara och sandra fick nog roligaste.. haha!
efter hela deras sminkning..
- men det blev ju ingen skillnad.. säger ungen ;P
hahah. typ skillnaden mellan dag och natt..
Men hennes sär låg vell i ögonen då råh.

 jo men de va kul, få lite annat folk och aah.
men va ska man säga, finns ju roligare folk, =D

nu sitter jag och Jame T med sheila. sjukaste <3
God bless you Jamie <3


ingefär dagens klädsel.
Dalmatin tightsen
vinrött linne
grå kofftan
rosa halsduken
Conversen - hedliga. <3
en liten hoppande groda fick vist vara med på bilden xd <3

nu ska jag tvätta bort Maken sen ta på mig pyjamasenkrypa ner i sängen och se färdigt Andra Avenyn som i övrigt är sjukast bästa!

PUUUUUUSSS och GODNATT


Kommentarer
Postat av: sara

haha min farmor hade ju varit där :D

2009-10-07 @ 16:52:27
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0