Mondaymoorning.

heej på er, :)
Idag är dagens ord: Trööööttt!
jag har inte sovit mycket inatt.
Jag har vart helt upptagen med
att se O.C.... sjukaste serien.
varför slutade andra sesongen så för?
bästa slutet, jag kunde inte sova pga
av det..!  jag vill ha mer O.C nuu!
och ja vill ha Adam Brody nu m'ä
Damn Hot.


Sen nu såg jag att jag hade fått många fina komentarer
och det tackar jag för :)

Äe linda mer OC idag !!!!!!! ett måste ja dör.
aldrig vart såhär beroende förut, shit. scary?



igår gick jag inte upp ur sängen, kändes rätt äklig.
men då kom min räddare i nöden Linda och vi såg serien
såklart :D och innan det såg jag kankse fyra filmen.
Jag börjar bli beroende av film, måste söka hjälp.
shape up nu, skaffa mig ett liv.
hahah seyou

Kommentarer
Postat av: ssara

Haha nä så underbart :D haha ja det hade jag visst (A) MISS U TOOOOO

2009-10-12 @ 11:09:00
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0