shape up.

nu har jag vaknat om på nytt från gårdagen.
det känns mycket bättre och fick två jätte fina
komentarer, tackar er, och en vet ja ju var från
min bästa Fanny. du vetyder verkligen!

idag har jag haft så sjukt tråkigt, men endå
har dagen varit skön. behövde nästan en of day.
men jag menar nu har jag sprall i benen..
vill ut och frysa lite, elr aah,ni fattar.
Frisk luft och shit.


musik film och fixat bror min har varit min dags syssla
 haha!

Universums snyggaste kille utan tvekan.. utan tvekan.





you were my dream, time to move on.


Kommentarer
Postat av: ceciliu

sötaste! <3

2009-10-11 @ 13:21:40
Postat av: Anonym

är det dina riktiga lockar? annars, hur har du fått dem så? :) asfint hår!

2009-10-11 @ 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0