Sunday.boringsunday

Jaani, hej på er.
skiit intressant dag.. egentligen inte men.
lite endå. jag har fått en ny BFF...
GIZMO har tagit platsen som min BFF nr 1
lite fina ord om honom..
Sötast i universum
colaste typpkammen
puussvänlig
mysarn själv
är kär i mig. bokstavligen.. ja lovar!
 aah en bild på dig kan ju säga mer än 1000 ord
men dom brukar låta, FYFAAAN VA SÖT!?

Jo  spenderade dagen med denna goding, väldens bästa vän. BFF <3
linda joinade ju oxå såklart, bästa Linda lixom. mysmysmys.

Gårdagen spenderades med 15 timmars OC i sträck.I STRÄCK!!!
sjukaste serien ifs, gämnlika med OTH då.

nää fyfan nu blir Top model  hörs sen..
och ni. min laddare is back = min kamera så nya outfitbilder <3

PUUUUUUUS

Kommentarer
Postat av: fanny

stan tycker jag låter mycket bra, behöver nytt :)<3

2009-10-04 @ 19:06:39
URL: http://fannuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0