Wonderful fridays.

Aah, är dom inte underbara..?
Våra älskade fredagar ?
dem kan va lugna men ednå proppfulla av saker.
jaa, det började ju med skola som vanligt då.
sen gick jag efter en lektioin och bar mig iväg till Arbis.
där det  började med vandring på catwalken. haha!
ojjojj, aldrig känt mig så dum i hela mitt liv, men de va kul.
riktigt kul, jävlar asså. kom oh checka. fre. nästa vecka, grymt !
anyway, kom hem, pappa hämtade ut min nya data som blev lagad
och kom även hem med en annan data oxå, de va ju rätt nice.

sen nu har vi instalerat alllt och sett idol, och ja säger bara en sak.. elr 3
1: Erik 2: Mariette 3: vem va det med? haha kommer inte ihåg, haha opsi.

min nya kol, bärs imorn, i tror.


Hörs imorn. :)

Kommentarer
Postat av: ceciliu

jasså det blev kjoooolen :)

2009-10-17 @ 14:40:10
Postat av: Natalie

snyggt!

2009-10-17 @ 15:48:15
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

älskar kjolen, från? :)

2009-11-11 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0