Freedag! here we go again

Tjenareh fellows.
 ae fyfan jag måste verkligen rycka upp mig!
cissi har pushat mig och nu ska jag verkligen börja igen!
bli lite intressant förfan! om jag kan ?!
ae shape up NUU, skriker det innom mig.


Jaa, jag mår bra och har blivigt blond igen.? haha!
fram oh tbx typ hela tajn =)
Nu sitter iallafall löshåret i och det känns super.
lite ovant sådär men awsome!

i december blir det 50 fästen till så då slutar
jag med 130 fästen i bakplytet, rätt tungt!

Back on track, jag mår bättre och jag älskar mitt liv just nu.
är det någon jag saknar så är det min lilla Sara.
ser henne då o då i skolan, men vafan !
miss yooou! min lilla franzena, ;D<33

nu sitter jag och väntar på min lilla fannlutt som slutar om 30 minuter och då vill ja medge att jag väntat 30 minuter oxå. fast Jesse har ju underhållt mig via sms så det tackar vi för! =) sedan är vell planerna att jag och fanny tar vårat pick oh pack och åker ut till ljunga med livnär oss på Film och massa mys. Känns som det behövs lite nu ;D

I fredas så var det ju Insparksfest, pic kommer innom kort fixar det nog till next time youknow ;D
men nu äre ju så att jag måste verkligen spela vidare på farmvill.

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar vad jag ser... jossan har uppdaterat!! bästa :D:D <3

2009-09-18 @ 15:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0