Monday

Tjaa fellows . elr nått. =)
Idag är det monday jah!
Skolan sucks. bara kärnämnen typ. matte i 2 freaking timmar.
typ spyy!  Men jaah rätt skön lärare. typ lite sne.
Vill ängna en liten tanke åt lilla fislisan Cecilia som glömde sin mobil
på tåget så fick åka till tranås för oh hämta den, haha  skrattar men
nae usch va elak ja är ;D
Ehmn, vad mer. Vecka 47 vankas det modevising på Kungsgård.
Jaaah skitkul.! ser fram emot det faktiskt. ska bli funny.
fick ju typ heliga 90-talet.. BÄÄÄÄST.

Fredagfredagfredag.... osv..
Längtar men endå inte kanske?
joo.. Löshår och färgning men senare nollning haha..
va ska dom hitta på.. tänk om dom gör om dom gjorde på eber..
Karamellfärg i håret. ae de händer bara inte... nytt hår nyfärgad..
då har jag ju edan den färgen ja vill ha.. ja vill ju inte ha typ gult,grönt,rött..
karamellfärg hallå. det är ju bara så inte tillåtet i mitt huvud. xd



på fredag äre I'm going back.. there and back again..
där försajag mig ju. men aah... ni får ju se sen oxå ;D

Hörs senare pussilill.

Kommentarer
Postat av: ceciliu

du är sötaste och jag är inte klantig som glömmer min mobil ;D haha <3

2009-09-08 @ 16:09:29
URL: http://ceciliu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0