yoooo,

häromdagen i skolan typ i tisdags
Hade vi ju nt skola utan myss!
så vi började ju klockan tio och slutade vid 7
såklart blev det typ 100 bilder tagna men ja tänkte lägga upp några
Det är alt från lekar allvar bus och aah guh vetvad :)

Lisa =)

Jonna Jag Johanna Melinda Camilla Cecilia Bella

Johanna =)

Sara Malin Sandra =)

Lydia Julia Maria Soda Lisa ;P

micke diggar pose

Sötnosar<3

Ja lovar vi går i ettan :D LEKA <33

en rolig lek, man fick inte släppa varandra, men endå komma över snöret med bjällror på

så jävla söt bild :D Malin Johanna Lydia och halva julia :D

Johannis <3

Raaaaast!  de bästa <3

Julia Micke Lisa

RÖÖÖÖÖÖK :D

HAHA ballongleken,, ja lisa och sara vann :d dom mot.. mig ? Fuskt ja borde vunnit. hihi!


Och den avslutande bilden: GROPHUG


Loveovelovelovelove


Det här är mitt längsta inlägg i histrien, shit ;o

Kommentarer
Postat av: liiisa josefsson

haha jossan ska döda dig i skolan kolla hur jag ser ut :O

2009-09-27 @ 12:35:05
Postat av: Anonym

hahah sööööta bilder! ;o

2009-09-28 @ 18:57:10
URL: http://jjohannaahlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0