cut.cut.cut.

heeelloo blöööggen.
nu har ja klippt mig. haha
elr Julia Bulia ålsklings Åström klippte mig.
haha fyfan va mkt skönare. bort med en decimeter.. men de gillas.
och om ett tag blir
de nytt hair. och de kommer ja längta i :)

anyways. har blivigt träning både igår och i måndags, så idag vilar kroppen
så blir de hårdpass på torsdag :) och fyfan vad pepp jag är =)

Idag var jag emelie och mor på en stadsvandring och shoppadeeeee.
vart vell en del för min del, och de gillllaaas :)
bilder ploppar vell upp senare i guess :)

Bland annat denna skönhet (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostade den ? :)

2010-04-14 @ 21:10:30
Postat av: Anonym

Anonym: 250 korvören :D

2010-04-14 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0