HATARSNÖHATAR!

hej på er =)
idag är det inte min dag.. verkligen inte!
när jag vaknar är det en kvart kvar till vi ska åka..
när jag kommer tll skolan är de helt okej endå
bortsett från vissa saker.. sen på engelskan får vi se
The Notebook vilket var väldigt bra!
sen kommer vi till lunchen as hungrig och det
serveras äkligaste maten, usch!
sen väntar vi i nästan hela 1 40 minuter på nästa lektion
(håltimma).. och innan nästa lektion börjar får vi reda på
att vi får gå hem för att skolan skulle stänga. först då har
vi väntat jätte länge sen får jag reda på att jag måste GÅÅÅ..
GÅÅ hem till mig, jag ville bara dö i den sekunden...
men jag kom hem, blöt,arg och hungrig sen när jag ska komma in
så har jag ingen nyckel.. MEn emelie är hemma, men hon har ju så
hög musik på så jag kom inte in förns efter 5 minuters knackande..
och nu ligger jag i min soffa med täcke och datan i knät. melajk.

anyway hittade ett par skor (igen) som jag vill ha..
MEn dom här är bara ett måste i sko-garderoben..


gemiggemigmemiggemiggemig..... förbannade Skoorgasm♥

Kommentarer
Postat av: erika

haha dom har jag :D elle beställde dom i lördags men dom har inte kommit än :) hur äre med dig förässten? länge sen <3

2010-02-04 @ 10:08:53
URL: http://ejklin.blogg.se/
Postat av: erika

haha jag har dom :D elle beställde dom i lördags men dom har inte kommit än :) hur äre förässten? länge sen <3

2010-02-04 @ 11:34:33
URL: http://ejklin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Erika: haha okej =) vart skicka du efter dom ifrån då ? joo det är ehlt okej vart lite sjuk ohsåh sj då ? <3

2010-02-04 @ 18:00:52
Postat av: erika

missguided :) jaha okej. jo men samma typ <3

2010-02-04 @ 21:02:19
Postat av: Anonym

jaha okej :) va hönder idag (fredag) då ? =)<3

2010-02-05 @ 17:09:08
Postat av: CAMIE

Aah! Sjukt snygga juh! I want<3

Var hittade du snyggingarna?! ;)

2010-02-21 @ 22:38:00
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0