vad fan hände?

haha, jävligt dålig stil av mig. inte skriva nått..
haha nevars, vart lite upptagen men allt möjligt.
vad har jag gjort.
-pluggat
-maskeradfest
-kompisar
-sovit hos ejkan
- sett film
....

MEN- Jag har faktiskt en förklaring.. jag är helt okontakt bar för tillfället..typ.
min mobil no money och  mitt comviq har tagigt slut.. så enda sättet - Ring!
hemtelefonen och internetet spökar så vi har inget av det heller.
jag är så inte med i teknologin just nu.. så vad har jag gjort om dagarna?
Jag hara varigt så social som man bara kan vara.. haha!
tände typ 10 ljus i mitt rum igår och stängde in mig där i några timmar och såg
på hela sesong 1 av The vampire diaries. och jag är så fast. har lagt ner över
40 timmar på att se om hela sesongen typ 5 ggr  och varje avsnitt är 40 minuter
och de finns 14-15 avsnitt, de betyder att:
14 gånger 40 =560
560 gånger 5 = 2800
2800 minuter delat med 60 (en minut) =46
jag har alltså lagt ner 46 timmar på en och samma serie och samma sesong
på mindre än en vecka. Jag känner mig som en Nörd ?
det där är inte okej,men jag är helt fast. what can I do ?
så aah. måste bli bättring..

sen idag i skolan...
vi tjejer snackade om vad vi tyckte om klassen första dagen.. haha
tack ni tjejer(kimstad,norholm,lantborna) dom trodde jag var:
1. kaxig
2. bitchig
3. Dryg
+ amanda som trodde jag skulle mobba skiten ur henne..
JAg menar dom där sakerna är jag ju inte. haha jag som ändå är rätt blyg.
haha elr blyg, men aah. ibland. men dom där sakerna är jag inte =D haha
aah så kul vi hade åt cissi i sina fina utlandsflätor ft. medeltids kringelflätor.
haha! kind of en superrolig dag.

och ojj vad mycket text det blev, tror jag avrundar här med att säga
På återsende.




Kommentarer
Postat av: Emma _ Foto m.m.

Så lite så :)! Tycker vi ska se till o kunna fota snart med :)!

2010-02-18 @ 16:08:19
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma _ Foto m.m.

jaa men vi kan ta de efter, skulle vilja att snön försvann nu :)!

2010-02-18 @ 16:36:52
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0