BOWLINGEN...

god morgon, Goddag..
jag var helt slut efter bowlingen igår så de blev inget inlägg.
vart att dra till hugo och bowla där. musigt litet ställe tycker jag.
Måste säga att skorna är sjukt stora haha och ser as stora ut oxå.
Men de började bra hittade bästa klotet och började bäst av oss alla.
är inte meningen att man ska börja dåligt och slura på top, när man
har kommit in i det och vänjer sig vid hur man bowlar..?
varför blev de helt tvärt om med mig? började bäst av alla men slutade
sämst av alla? helt sjukt vad jag blev sur på mig själv.. Vinnarskalle?
MEn det är ju bara ett spel trotsallt, men de va kul.





idag har jag bara degat som fan, vilket känns så otroligt jävla underbart!
legat i sängen hela dagen med musik film läsande osv. funderar på att dra ut och gå.
skulle kännas skönt och få lite frisk luft, men undra va rövlöven gör, hm? får vell fråga.









                       imorgon blir det jobb, SHOENATION & CARL&HENRIK.
PEACE OUT
                               


Kommentarer
Postat av: fanny

vi får gå ut någon dag hjärtat. jag har köpt nya

jogging skor och allt. :)<3



ps. tagit bort min blogg. just so u know.

2010-01-17 @ 20:44:13
Postat av: Anonym

nae, har du :)? jaa absolut!

Neeeej! varför? haha <3

2010-01-18 @ 11:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0