♥dansarmedambitioniblicken♥

Lalala.. godagens (:
skuuläan var rätt underbar idag måste jag säga.
en enda lektion idag fast de var bara teoretiskt..
det sög rätt hårt men sen när den lektionen nästan
är klar kommer något random in oh bah idrotten
är inställd, de va typ först bah neej idrtoot in my ♥...
Men sen bah vafan vi bslutar ju nu då ;o då vart de
YEAHUUUU!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

idag ska jag även sova över hos Jullan för hon e själv.
så jag blir vell mys med henne och sen god mat senare =)
nu ligger hon och sover brevid mig och e allment söt.
sitter och kollar på skitiga jobb´eller något rätt intressant
haha elr kul och jobba på en djurpark och stå och klappa
lejon genom bara ett galler, skulle jag inte tacka nej till.
skulle du ?
anyway..
hörs senare får se vad mer intressant som händer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0