I See You

Tjabba  bad update.
Men jag har fakriskt gjort lite annat för en gångs skull
Det började ju med att jag drog till Jullan..
Kom dit.. lekte med två dogs.  drog och käka
med julia och hennes madre, awsome. drog hem i
sommarvärmen.. not. frös ihjäl bokstavligen.!
sen vart det wii( boxning) oc jag kan då säga det.
Julia du är en klass för sig :P
sen vart de film... Zombieland?
USCH vad läskig film... BLÄÄ oxå.
sen vart de nya bring it oh my god.. haha
kilen ser ju inte dålig ut .. honey! :D

anyway är det ingen mer än jag som tycker att The Na'vi är snygga?
Jag tycker dom är så sjukt jävla coola snygga oh jävla nice.
skulle inte sitta fel i att åka in i ensåndär vit sak och sen poppa upp
i en Avatar kropp. det skulle jag mer än gärna göra. undra bara hur äns
egen avatar skulle se ut. haha, skule vara rätt roligt att få se =)






kan ju bara säga så sjukt jävla snygga. och älskar filmen.
Bland dom bästa ja sett utan tvekan.. nog om det nu ska Erika laga mat.
ja hoppar nog in och hjälper henne ;P hejdåå the Na'vi och nivaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0