Ifoundtheflag

Goddag
Nu har dock skolan börjat vilket känns piss, men endå skönt.
Komstig känsla tycker jag..MEn känns bra oh träffa tjejorna igen.
började 08,15 idag oxå, ingen sovmorgon för fem ynka öre.
skämde ut mig totalt första dagen i skolan igen..
sprang in i helt fel klassrum och alla börjar garva..
jag SPRANG ordagrant och bara slet upp dörren.. känns inte så bra.
Men jag överlever, de kunde ju varigt värre..=)
Nu sitter jag hos Julia och väntade på att mamam skulle sluta och nu
umgås vi bara lite. Alltid lika mys♥

Imirgon blir de Hantverk - makeup/naglar SÅÅ kul :)
och jag hoppas vi har fått våra efterlängtade borstar nu också.
bara ett halvår sena.. men men bättre sent än aldrig!

nästa veckar praktiken så jävla underbart.!
Längtar som en dåååre.. ska bli så himla skönt att komma bort lite.
så på måndagar kommer jag att finnas på Carl&henrik & Shoenation.
kan nog vara dne bästa praktiksplatsen ever, bara att vänta och se.
hörs sen när jag kommer hem.
see yhaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0