IFYOUWANTMETOBEREALDEEP..

Godmorgon, första gången jag går upp så här tidigt på lovet.
MEn jag måste vända tillbaka dygnet för det är ju trotsallt skola
imorgon.. och jag säger bara stackars eberförlet m.m som började
i Torsdags. men ännu skönare för  Kungsgårdsfjollor. =)

anyway sitter här och kollar på när julia sover SO QUTE
idag blire att göra en läxa sen inget mer allmänt SLAPP
som typ hela året har bestått av.

JAG MÅSTEEEE färga håret.. vill inte va såhär freaking blond längre..
usch känner mig blää. känns som ja har vitt gult hår?
och de känns inte bra ska ni veta.. och jag som åker till thiland om
om 8 veckor... så de måste ju va bra tills dess sen sommarblekt där.
hårfäääärg då ?
Tyck till du med ?






LÄNGS TILL VÄNSTER!
många är ju snar lika men fina på olika sett, men jag har
tänkt mig typ någonting runt dom här kretsarna..

AND IF YOU WANT ME TO BE REAL DEEP I'LL HOOK YOU UP WITH SOME POETRY

Kommentarer
Postat av: fanny

du har grymt hår nu jossan. men du skulle passa åt guldbond hållet. kanske som indsey lohan typ :)<3

2010-01-10 @ 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0