jag ser erikas tandställning

tjobree... haha!

idag vaknade jag upp med Julia efter en natt med skräck. god bless us.
och vetnivad.. ja lever. trorjag iallafall. haha!
sen gick vi upp käka frukost, såg lite film igen.. the descent. usch för skräck.
anyway, sen åkte jullan hem med sin limosin. haha!
sen duscha jag som vanligt och sendan dress up, make up sen go away to BAUHAUS
elr vare heter.. haha! köpte lite el tapitio över en citio.

nae men de blev en phototapet över en stad under nattetid, så de blir nog bra.
blir bara att fråga min kära bror om han kan sätta upp den när han kmr hem.
sen efter de blir de och fixa färdigt rästen av rummet som kommer vara djur inspererat :)

sen när ja kom hem efter de vart de korv med bröööö. och wii spelande (bowling)
och nu är jag hos erika och lämnar och hämtar saker från nyår, vilken är halva mitt liv..

aah det är vell min dag än så länge, så yes hörs laterioo everybody.
(det blev visst en bok..)

pusssiiliiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0