LogitechZ4

Hola mis amigos.
idag vaknade jag utav en helt främmande dröm..
bortom allt jag kunde d römma om. rätt konstigt.
klockan var vell sisodär nio tiden, mamma hade vell precis
åkt till jobbet antar jag..så jag började med att läsa om
twilight böckerna.. elr igår läste jag trean på hela dagen ih nu Fyran.
känns rätt skumt att jag har börjat blivigt sån läsfreak.. fast
de gäller ju bara Twilight böckerna. har läst om dom två gånger på lovet..
haha och jag började med trean igår, och den tog slut igår.. fan jag börjar
bli bra på de här.. känns rätt läskigt men ja, dom är ju förfan underbara.

Igår åkte jag madre och padre och köpte ny tapet till mig finally!
Jag ska göra om rummet för 4 gången på fyrå år. känns asbra!
nu kör ja på mörka väggar och en svart/vit phototapet över non stad
under nattetid. så de känns bra. för just nu hatar jag hur mitt rum ser ut.
SPYRPÅ'T usch! känns inte bra..

jag fick nytt ljud igår också. elr vi har ju redan sånt men emelie tog de så
ja fick ett nytt av pappa igår Logitech z4 så det känns ju bra!
jag tror jag och Julia ska köra några andra skräckfilmer med de här judet nu.
haha då trorja nog inte vi överlever kvällen alls lika bra som vi gjorde sist..
sad but true..

Idag ska jag träffa linda, ska, skulle, ha gjort elr nått..
jag vet inte och hon är dock inte av sig så ja får la vänta oh se ..
Men usch vilket långt tråkigt inlägg... aja fick ut rätt mkt..
Todays.. rätt tråkig men skön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0