morningmorning

faaan va ja va duktig idag.. haha vakna vid halv tio.
gick upp drog på mig löparkläderna och dojjerna sen
bar de av till jessica, vi drog ut och gick snabbt till en
början som senare gick över till joggning, det var så
jävla skönt oh bah komma ut vakna och bah löpa.
även om mnan inte orkar så mkt *host* men vafan
det kommer, nu blir de hård träning innför thailand förfan!
inga onyttigheter, bah nyttigt och röra på sig. ska köra ett
träningspass på wii senare, ska bli kul oh se hur d egår :P
sen tror jag att pappa oh jag drar till badet simmar och sen
går vi över till gymmet och tränar lite.. bli nog mest bad då.
men vi får se lite. usch känner mig som bvärsta tränings-freaket
vilket jag absolut inte är.. haha! men nu blir de oh ta tag i helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0