sleepover@EJKLIN

Tjolahopp
igår bar det av till Erika där det vart sleepover.
mikket mys, två boys joina oss oxå, goa killar!
Mossenberg oh waijxs ? haha hur fan stavar han sitt namn ?
eller de dom kallar han ;P haha
anyway såh hannibal/ kanibalkocken :P
naevars men äta kinder eauh inget för mig akn jag då säga..
innan dom kom blev de matlagning och jag måste då säga
att jag och erika ska nog s öka till Hells kitchen..Gordon Ramsy
heter han så ? aah typ iallafall :D

sen slappa vi hela morgonen pärlan och jag. underbart :)
igår blev de oxå lite photos för vårandel, lite tidsfördriv haha
vi trar till Fjällen . marcolio och sen kryckor.. KÖTTA

idagens erbjuder Jullan Pullan, SWEEET
måste bara säga att ja saknar tjejjorna i klassen, humorn
ae snart måste vi ses igen, to long ago lixom.
de var vell allt för nu typ ska lura julia att se hide and seek sen haha
VI KOMMER DÖÖÖ :D









jaa lite av dagen haha.

VOLTRON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0